Kitzudi - Min blogg~~~

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Onööödigt..

Av Dia Mewmew ^x^ - 16 februari 2013 13:16

Borde göra nån viktig sak fast jag kommer inte på vad det är så ja 100 frågar ;_;

Random frågor: 
1. Ditt hela namn- Diana Behöver du veta mer?
2. Din Ålder? - 11
3. Vart bor du? - På mitt rum
4. Vem bor du med? - Mamma, pappa & Brorsa
5. Är du dum? - Fråga 118
6. Hus eller lägenhet? - Ingen av de. Vill bo i en kartong, nejmen hus.
7. När är du född? År eller datum? Men 27 Juli.
8. Vilken klass? - 5
9. Vart är frågan owo?
10. Har du något jobb? - Jag jobbar med att leva så aooo :3
11. Vilken tid gick du upp i morse? - Vette fan jag? p.p
12. Tid du ska sova? - Midnatt, eller så ska jag dynga c:
13. Hej på dig. - Hej hej :)
14. Kramat någon idag?- MIN KUDDE >:3333
15. Slå nån i sömnen eller krama? - SLÅ SKULLE VILJA SE DENS MIN NÄR JAG GÖR DEE ^u^
16. Vad ser du på nu? - A.N.T på disney fast jag lyssnar typ bara.
17. Dagens klädsel? – Vad förväntar du dig? o.e
18. Dagens smink? - Jag är 11. 
19. Gårdagens smink - Jag är 11 som sagt.
20. Veckans smink - FATTAR DU INGET ELLER!? DDDD:
21. Har du många vänner? - Varför bryr du dig ._.
22. Hur många har du kysst?- ditt päddåå.
23. Vem kramade du senast? - Min pappa
25. Senste gången du gick på toa? -  Uhm.. vet inte cx
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, Joshua, Chrono, InuYasha & Kisshu från olika animes :))
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vad sa du till den? - Pappa köp chips punktslut hejdå och glöm inte min cosplay.
31. Din vikt? - 24 kg typ varför bryr du dig?
32. Senaste låt du lyssnade på? - Hatsune Miku - World is mine
33. Senaste mat du åt? - Chips ;oo
34. Vad drack du senast - Har inte druckit nåt idah ^w^
35. Favvo färg? - PASTÄÄÄLL AND SVAAART
37. Din favorit stad? - Vad menar du, jag undrar vem som verkligen gjort frågorna? l.l
38. Favortit land babeeeee? - New orleans? Såklart Japan är mitt favvo land! ^-^ MEN VADÅ BABEEEEE D:<
39. Glasögon elelr tandställning? - Båda *Q*
40. Dumsnut? - Wtf? Q-Q

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Kisshu.
43. Gången du spydde på någon? – Igår, nejmen jag vet inte.
44. Gången du åt godis? - Idag.
45. Pizzan du åt? - HATAR PIZZAAAA /./ 
46. Gången du såg på anime? - ÄNTLIGEN NÅN BRA FRÅGA, MEN IDAG, SÅG PÅ TMM IGEN ( TMM = Tokyo mewmew ^^ )
47. Gången du var i Sverige? - ..
48. Gången du var full? - Blir full på godis c: 
49. Gången du körde bil? - Gills det att styra ratten? :D
50. Gången du ringde nån? - MEN IDAG CHILLA, SKA JAG RINGA DIG ELLER !?!?!!??!
 
Antingen eller:
51. Pastell eller Mörka färger? - Dö, sämsta frågorna kan inte välja -.-
52. Kanin eller panda? - PANDA *-* 
53. Godis eller chips? - GÅDIIIIS HIHIHIIHIHIIHIHIH
54. Tvspel eller datorspel? – HIHIHIHIHIHIHHIHI TVSPEL HIHIHIHIH 
55. Bli kallad pandan eller kissen? - Pandan HIHIHIHIHII
56. Panda eller kanin? - HIHIHI DEN FRÅGAN STÄLLDES REDAN MWIHIHIHIHIHI
58. Läsk eller saft? - HIHIHIHIIHIHI BÅDA 
59. Rap boy eller Shine? - HIHIHIHIHI VAD ÄR DEEE!?!? C:
60. Blont eller svart hår? - IHIHIHIHIHIHIHI SVART 
61. Linser eller glasögon? - GLASÖGON HIHIHIHHI
62. Godis eller chips - GÅDIS HAHIAHIAHIA DEN FRÅGAN STÄLLDES REDAN.. IHIHIH
63. Japan eller Kina? - Oh gud allt är så snurrit men Japan c:
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt jeeew
65. Hej - Vart är frågan? :oo 
66. Pizza eller kebab? - Kebab 
67. Långt hår eller kort - Det beror på t.t
68. Älska eller älskas? - Va?
69. Leva eller dö? - uuuuhm.
 
Antal:
70. Personer du älskar? - Min familj och bästis
71. Personer du hatar? - Ja duuu.. det finns måånga -.- 
72. Gånger du festat? - Festa på mitt rum jaaaaaaao ^-*
73. Gånger du ätit paj - Jag bara hatar paj bara ätit det 1 gång
74. Glassar du ätit på en dag? - 16 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -  NÄRCÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN <3 
76. Gånger du haft minnesluckor? - vad är deeeeeee
77. Gånger du varit hög? - Sa ju att jag inte visste vad det var
78. Antal gossedjur du har - Går inte att räkna, plus orkar inte räknar ;33
79. Antal sängar du har - ..2! xd
Vem:
80. Vill du slå nu? - Ja duu.. >:c
81. Vill du döda nu? - Jaa duu.. >:cc
82. Sjöng du senast för? - Mitt gossedjur cx
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Aldrig haft det o va..? 
84. Spelade du wii med senast? - Min bästis Emma <3
85. Vill du krama nu? - Emma <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ja duu.. >:c
87. Förtjänar att dö? - Ingen ;__;
88. Är en idiot? - Ett starkt ord men..
89. Vill du äta glass med? - Emma

Vad: 
90. Gör dig glad? - Anime och söta/läskiga saker
91. Vill du ha nu? - Min cosplay
92. Vill du helst göra nu? - Äta godis
93. Önskar du att du slapp göra? - Städaaa
94. Vill du ha nu? - MIN COSPLAAAAY SA JA JUUUU.
95. Är du för nåt? - En apa
96. Vad är du för person? - Jag vet inte?
97. Tycker du om dina betyg? - Får inga betyg c:
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag inte.. uhm vet inte x333
99. Hejdå - Hejdå owo
100. Hur mycket är klockan? - 13:14
 
KLARADE! >33<
MEN FÖRLÅT FÖR ANITGEN ELLER SVAREN BLEV LITE FLUMM DÄR DD:
Irl
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dia Mewmew ^x^ - 27 februari 2013 21:23

Misty140:   haha lite huvuden kom upp c:  Hon gav 2 presenter o massa autos, gör detsamma till henne! :3333333 oså Tya.Mya   Oj oj fler huvuden och så står det att du är en stor filmstjärna c: Hon gav 1 ! gör detsamma ! ^^ ...

Av Dia Mewmew ^x^ - 27 februari 2013 21:11


TACK MISTY O TYA :333 För er som inte fattar fick jag totalt 4 saker ifrån de från önsen ^^ Har en Kasane Teto look där! :33 SÅ SNELA GE HAR CA 3 SAKER KVAR DDDX<   Snälla tack ^-^     ...

Av Dia Mewmew ^x^ - 27 februari 2013 11:48

VILKA SKA GÅ PÅ NÄRCON!?!??! Sommar alltså .

Av Dia Mewmew ^x^ - 22 februari 2013 15:06

på alla som ska på närcon. MEN JAG SKA PÅ NÄRCON I SOMMAR 8DDD Hoppas jag.. MEN EMMA ELELR WILMA VILL INTE FÖLJA MED :cc JAG TRODDE VI VAR VÄNNER :c Nejmen måste ha en cosplay, ska cosplaya: • Azmaria Henrics • Hatsune miku&bull...

Av Dia Mewmew ^x^ - 21 februari 2013 19:18


pappa har köpt saker till fikat imorn ^-^  

Presentation


Var dig själv.. ~
Bloggen om vadsomhelst.
Som Msp, Anime, Irl & Myyyyycket meer c:
Kommentera o få en cupcake :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv



Tiny Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards